מנהלי הרכש, וכל העוסקים בתחום הרכש ברשויות המקומיות שהינם חברי עמותת מנהלי הרכש מוזמנים להשתתף בכנס השנתי שיתקיים במלון המלך שלמה באילת.

[לחץ כאן להורדת תוכנית הכנס וטפסי הרשמה]

רישום מוקדם לכנס:

הכנס שם פרטי.
הכנס שם משפחה.
הכנס טלפון/נייד
הכנס דואר אלקטרוני חוקי.
בחר רשות/עירייה.
בחר את העדפתך
Invalid Input
Invalid Input
סמן קוד אבטחה

תאריך הכנס: 21-24/05/17.
הכנס יהיה ארבעה ימים ושלושה לילות על בסיס חצי פנסיון (א.בוקר + א.ערב).
* א. צהריים בימים א,ב,ג של הכנס הינם בתוספת תשלום (3 ארוחות).
* תוכנית מסודרת ולוח הזמנים של הכנס ישלחו בהמשך.
 
העלויות:
*עלות לכנס לשלושה לילות על בסיס חצי פנסיון
*עלות חדר רגיל למנהל רכש החבר העמותה
משתתף בחדר זוגי - 2150 ש"ח
משתתף יחיד בחדר - 2950 ש"ח
משתתף עם בן זוג בחדר זוגי - 3900 ש"ח
תוספת א.צהריים (3 ארוחות) 200 ₪ למשתתף.
 
נוהל הרשמה:
• על מנת להירשם לכנס יש למלא את טופס ההרשמה המצורף, להחתים את ראש הרשות/גזבר/מנכ"ל/מנהל כ"א ולהעבירו לריקי גולדברג, מזכירת העמותה במייל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .
• ביטול הזמנה עד שבוע לפני מועד תחילת הכנס יחייב את המזמין ב-50% ממחיר העלות.
• אי הגעה לכנס ללא הודעת ביטול תחייב את המזמין בעלות המלאה.
 
אופן ביצוע התשלום:
העברה בנקאית: לחשבון עמותת מנהלי הרכש בנק הבינלאומי סניף 118 חשבון 105/884723 רמלה 72750.
המחאה: לפקודת עמותת מנהלי הרכש והאספקה לכתובת לב העיר 14 קניון עזריאלי בית יהונתן בנין הדואר ת.ד. 549  מודיעין.
תאריך אחרון לתשלום לא יאוחר מה-6/4/17
טופס הרשמה ללא התחייבות לתשלום, לא יטופל!
 
בברכה ,
משה וקנין ,
יו"ר עמותת מנהלי הרכש.
חדשות ועדכונים